tirsdag den 28. februar 2012

Blogaward


Anne, ovre fra Anne naturglad, har været så sød at tildele mig en blogaward for min ydmyge blog – mange tak for det. Jeg har kørt min blog mere eller mindre fast siden september 2011, så det er måske lidt tidligt at modtage en award. For jeg er ikke sikker på at bloggen har fundet sin helt egen stil endnu. Og der er mange ting jeg gerne vil gøre anderledes. Fx ville jeg ønske jeg var bedre til gode fotos. Og at jeg havde tid til at lave et mere lækkert design. Derfor giver jeg awarden videre til nogle bloggere som har de kvaliteter jeg gerne så på min egen blog.

Stafetten sendes videre på følgende måde:

1. Linke til den man har modtaget Awarden af (og indsætte Award billedet)
2. Give den videre til 5 andre bloggere, der har færre end 100 faste læsere
3. Svare på fem spørgsmål


Det første har jeg allerede gjort ovenfor. Jeg giver awarden videre til disse fem bloggere for deres gode og flotte blogs.

Fififth floor cooking

Fru Kubiks lækkerier

Telecocina

Kunster på køkkenbordet

Chocolat

Og så til spørgsmålene:

1. Hvorfor begyndte du at blogge?
Jeg begyndte at blogge for at få mine tanker om mad ud, for at inspirere og hjælpe andre med tips og opskrifter.

2. Hvilke blogs følger du?
Jeg kan godt lide blogs der handler om mad og hverdagsliv, så for det meste er det dem jeg følger.

3. Favorit farve(r)?
Blå.

4. Favorit film?
Jeg ser ikke ret mange film og har ikke en decideret favoritfilm. En film jeg har set for nylig og som jeg syntes godt om er ”Inside man” med Denzel Washington.

5. Hvilke lande drømmer du om at besøge og hvorfor?
Jeg kunne godt tænke mig en ”bounty” ferie til Thailand eller Malaysia. Frugt, lækker mad og skønne omgivelser, især her i vinterkulden. Som du også kan se på min blog er det fra netop denne verdensdel jeg henter meget af min kulinariske inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...